okej sorry sorry

Jag vet att jag typ skirvit en gång i månden hela den här början av året men jag tänker liksom inte på bloggen. Det känns liksom som om ni som läser redan vet allt då jag postar saker på fb emellan åt och sen skypar jag med mamma och pappa emellan åt så jag berättar vad som händer men glömmer liksom bort bloggen. Sorry för det!
 
Det har hänt en hel del den sist. Jag har fått mina hemresedatum!!! Jag har varit på en resa med kören i Boise, Jag her haft halsfluss, jag har tävlat på tre till gympa tävligar, jag har blivit sjuk yttligare en gång och jag har haft kör konsert.
 
Så för att börja från början antar jag i Februari så tävlade jag på Gem-state i bosie, det gick ganska dåligt! Jag fick hjärnsläpp och glömde bort min rutin på bom + att jag ramlade på hjula-hjula. Min bästa placering var på bord då jag kom 4:a.
 
Sen även i februari så åkte jag tillsammans med kören på en kör-resa till Bosie då vi åkte torsdag kväll hade rehersals hela dagen fredag och en konsert på kvällen. Den natten efter konseren så mådde jag jättedåligt! Jag vaknade varannan timme hade högfeber och så ont i halsen att det var svårt att andas. På lördagen så skulle vi åka till ett köpcentrum och shoppa. Jag måde som sagt piss och gick runt med vår lärare tills vi hittade några andra som jag gick runt med ett tag men det var lite tråkigt och jobbigt eftersom att jag var sjuk. Sov mestadels av bussresan hem. Kom hem och dagen efter gick vi till doktorn som konstaterade att jag hade halsfluss. Jag ver sjuk nästan hela veckan! Gick till skolan torsdag och fredag och missade totalt 5 träningar!!! 
 
Medan jag var på körresan så fick jag även mailet från EF med mina hemresedatum som är..... 17, 18 eller 19 de Juni. Så kommer ha två veckors sommarlov här efter att skolan slutar, men skola sluar 6 juni (på sveriges nationaldag). så nu är det officielt mindre än 100 dagar kvar tills jag åkar hem. Vilket känns konstigtmen samtidigt ganska skönt. Det är inte att jag inte triv eller något men saknar hemma och mitt valiga liv också.
 
Tävlade på Bronco round-up i Boise också där tog jag min första medalj i AG! första plats i bord med en poäng på 9.55 då max poängen är 10.0 så är jag mycket nöjd med den poängen! Vi kom även tvåa som level 6 team och fick en pokal.
 
 
Sen var jag även på en annan tävling denna helg som hette Crystal cup som var i Salt Lake City i Utah. Jag hade bra resultat och set slutade med att jag kom hem med tre medaljer! En Andra plats i bord, 8de plats i bom och en 6te/4de plats i fristående kommer inte exatkt ihåg. 
 
 
 
 I går kväll så hade jag en chior consert. det gick bra men sen när jag kom hem så hade jag ont i magen och mådde lite illa men jag åt middag dushade och gick och lade mig. Vaknade sedan vi 11 tiden efter att ha sovit drygt en timme och spydde på golvet brevid sängen. Min värdmamma kom in och hjälpte mig "städa upp det" och hämade en hink. Vaknade sedan igen vid halv 3 tiden och spydde flertal gånger igen. Så idag är jag hemma från skolan har inte spytt något mer sedan inatt men mår fortfarande illa men har ätit lite grann så var förmodligen bara något jag fått i mig. Men men vi får se.
 
Hoppas ni mår bra och inte är sjuka lika ofta som jag!
 
nu ska jag försöka fortsätta göra lite skolarbete...
 

Kommentarer
Postat av: mormor

hej lilla gumman,kul att läsa bloggen igen.Grattis till medaljerna! Duktigt!Vi är nyss hemkomna från Storlien.Lite snö i år.Det minsta sen 1959!Nettan o barnen var med.Ingen gick i skidskola.Skönt för då fick vi sovmorgon allihop.Max var med mormor o morfar på längdåkning på fjället.han är bra på det.Ha det bra på din resa.Lite förstärkning kommer på måndag.Kram från oss

2014-03-15 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0