Då var man 17 år då :P

Igår var det min födelsedag! Jag är nu officiellt 17 år gammal! Vi firade inte direkt någonting igår då min värd mamma hade utvecklingssamtal ( hon jobbar som lärare) ända till sent typ 8 på kvällen. Min värdsystrt hade kyrkaktivitet som jag också skulle ha gått på om inte mina lärare hade dränkt mig i läxor. Men vi ska fira ikväll istället med middag bestående av svenska köttbullar med potatis och gräddsås + lingon sylt. ( allt köpt på Ikea!) 

Har förövrigt ett F i matte just nu för att min counsler som ändrade om lektioner gjorde fel med mitt schema i början så jag missade första lektionen och där med två läxor.... Och sen igår så markerade hon så gott som alla mina tal som fel fast det var rätt svar för att jag inte visade mitt arbete. Så får se hur vi ska lösa det. 

Aja är i skolan och ska börja nu så hörs 


Dom här två bilderna är helt underbara! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0