Springbreak!

Jag har nu springbreak! En vecka och en dag ledigt från skolan! Yaay! Idag är det lördag (sista på lovet) :( Jag och mina systrar är hos gandma i Utah. Mina värdföräldrar åkte till colorado för att titta på deras gammla hus. Vi åkte hit på onsdag kväll och har varit här torsdag så vi åkte till ett akvarium, åt arbys till lunch och åkte sedan och köpte milkshakes och åkte hem och kollade på "how to train a dragon" i 3D på grandmas 3D tv!
vi åt pizza till middag. Sen på fredagen så var vi hemma på förmiddagen och spelade x-box kinect för att sedan på eftermiddagen åka till bion och se " mr. Peabody and sherman" Till middag åt vi panda express som är kinesitskt medan vi tittade på "finding nemo" i 3D. Så kan väll säga att det har varit en riktig frossar vecka typ. (vi hade ingen gympa under springbreak.
 
Idag och imorgon så är det general-conference igen. Det är samma som i höstas när då massa gubbar och tanter snackar om kyrksaker (det är en LDS grej) 
 här är länken till det inlägget jag skrev i höstas om general conference. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0