På torsdag firar jag tre månder i landet i väst.

Som ni ser tiden flyger iväg på torsdag så är det tre månder sedan jag stog och grät på arlanda och sa ett sista hejdå till familjen.
 
Jag har som jag tidigare sagt bara tid att blogga på helgerna och det är väll inte alltid som jag har insperation på helgerna så då blir det ingen blogg... men nu skriver jag i alla fall. 
 
Sen sist så har jag varit på Homecomming dance  hade västa princess klänningen och hade kul tillsammans med mina kompisar. Jag har fått min floor routin (mitt fristående) och min beam routin ( min bom rutin) på gympan och det är två månader kvar till tävlig! 

Sen har jag väll inte gjort så många stora saker. Har pluggat.... pluggat.... tränat.... pluggat.....tränat igen. Jag vet har ett ytterst roligt och intressant liv! Har ialla fall lycket hålla betygen uppe har A i alla ämnen utom US history där jag har ett B. Så känner mig lite tråkig som inte kan ladda upp några bilder men har inte direkt tagit några bilder. Tänkte lägga upp bilder på min klänning från homecomming men har inte fått dom än av min kompis mamma som tog dom.
 
Så det kommer när jag får dom! 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att Du har det bra!Du ska veta att många tankar kilar över Atlanten -riktning DIG.Kan Du inte berätta lite mer om festen,är det discodans?mat?mycket folk?musik?......Hos oss har det varit full fart senaste dagarna.Fest, modell mindre, med teater i helgen,svampplockning i Ullas skogar i Björklinge med Sussies familj.Det var så kallt så svamparna var stelfrusna,de få som fanns!Men en skön utflykt var det.Därpå följde besök från Estland,Eili och Emmi.Emmi hade höstlov.Här infaller lovet nästa vecka så då kommer Ella hit,det är hennes tur.Kram lilla vän,Mormor ochMorfar

2013-10-24 @ 11:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0