LÄNGTAR!!

åhh idag är en dag då jag bara går och längtar på att ef ska ringa och att jag ska få min värdfamilj!!! 
Jag vet jag är otålig! moch egentligen så är det ju bättre att få familj senare och få en riktigt bra familj än att få den tidigt och att det blir sämmre men ändå!!!!!  
 
Vill veta vart jag ska! vill kunna berätta för folk som frågar vart jag ska hur min familj kommer se ut och allt det där och inte bara säga: Jga har ingen aning om vart jag ska, jag kan hamna vart som helst i hela USA. 
 
Aja behövde få ut lite frustration bara!
 
annars är allting gaska bra :) 
 
åhh längtar till sommaren så vi kan ta och ladda upp lite sommarbilder från förra sommaren (2012) 
Svensk midsommar säger jag bara :D
alla bilder är verkligen typical swedish hahaha.... har inte tänk på det innan :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0