Avskedsmiddag och stukad fot!

Hejsan! 
Jag var som jag tidigare sa (eller det kanske jag inte gjorde) så åkte jag och mamma hem tidigare från spanien för att jag inte skulle missa för många träningar innan SM som är på TORSDAG!!! och det vore ju bra. Men det jag gjör är ju första träningen efter jag kommer hem så böejajr jag jogga hinner 20 meter sen trampar jag snett och stukar foten!!! INTE BRA NÄR DET ÄR EN VECKA KVAR TILL SM!!!! 
Men så nu håller jag bara tummarna på att jag ska kunna köra på tisdag så att jag har kört varven innan jag är nere i halmstad! 
 
mys-foten
 
Men sen bra nyheter! 
 
Igår så hade jag, Minna och Petra mina andra två kompisar från mitt kompis-gäng som ska till USA våran avskedsmiddag (det är bara 23 dagar kvar tills jag åker!!!) så vi åt hamburgare, tårta, chips, dippade grönsaker, spelade kubb, hoppade studsmatta och bara allmänt myste och pratade :) 
 
Jag bakade en tårta som jag såg bild på i höstas och velat göra sen dess 
ganska nöjd faktiskt och sen fick vi en var sin CD/DVD som alla andra hade gjort det är en film på ca.20 minuter!! som dom här gjort till oss som vi får kolla på när vi har kommit fram! och för att minnas dom! Jag blev nästan tår-ögd när jag fick den och när jag tänker på det! 
 sen lägger jag upp lite andra bilder från igår :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej hej, tänkte bara slänga iväg en kommentar till dig eftersom att jag såg att vi var med i samma facebookgrupp, visst går du (eller gick) på Kulturama? För jag går också på kulturama och skall också åka som utbytesstudent till hösten. Har inte sätt några andra som åker iväg som går på kulturama... Hoppas du får ett bra år i alla fall!! :)

Svar: åhh va roligt! det är en annan tjej i min klass eller min förra klass som också går/gick på kulturama som ska till usa! så då är vi tre till och med :) jag ska ta och kika in på din blogg också :) hoppas du får det toppen bra! och att vi ses på kultis när vi kommer hem ;P
Rebecca

2013-06-30 @ 23:12:05
URL: http://fredrikasynnemar.blogg.se
Postat av: Tilda - Spanien 13/14

Så fin tårta! Ser dessutom supergod ut! :)

Svar: haha... tack! den var ganska god men jag följde ett recept och den vart inte lika fin som orginalet :(
Rebecca

2013-07-01 @ 17:49:13
URL: http://miserableandmagical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0