Upptagna dagar!

Hejsan! Ända sedan i fredags har jag haft ganska upptagna dagar! det kommer jag att fortsätta att ha ända fram tills jag åker! 
I fredags träffade jag en av mina kompisar från mitt konfiramtionsläger förr förra sommaren. Vi hade inte setts sedan höstlovet så det var jättekul at träffa henne! Sen igår kom en av mina klasskompisar hit, Ella som också ska åka på ett utbytesår till USA. och vi ska bo i delstaterna brevid varandra! Jag i Idaho och hon i Oregon! Ni kan kika in på hennes blogg här: http://ellawesterlund.blogg.se men hon har inte riktigt kommit igång med bloggen än. På kvällen sen Åkte jag hem till en annan kompis och åt middag med mina "gammla vänner" från min gammla skola. Det var mysigt och jag ska även nu om en kvart träffa dom igen inne i stan och fika eller ätaglass eller nåt sånt :) sen imorgon så ska jag träffa en kompis från gympan och till slut på tisdag så ska jag packa och mysa med familjen hela dagen för att sedan på onsdag morgon vid 06:30 bege mig mot arlanda och nya äventyr! :D 
 
Jag satt även i torsdags och fredags (och igår och idag ) och fixade med ett memory med foton på min släkt och även med ett foto album som nu är klara båda två! :) det tog tid men det var roligt! 
 
åhh gympa laget vad jag kommer sakna er och träningarna!!!
och mina vänner!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

läst din blogg nu lite mer noga!! Kommer följa den slaviskt. för den är bra. när du läser det här är du troligen i USA,sjukt. Puss :)

Svar: japp det stämmer jag är framme nu! och vad kul att du gillar den :)
Rebecca

2013-07-23 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0