Trött jämt

Hej, Jag vet inte riktigt varför, jag har inte hemlängtan men jag är typ lite nerstämd i alla fall nu men jag tror att det är för att jag är trött typ hela tiden. Det kanske beror på maten. Den är ju inte så hälsosam direkt så jag tror att det beror på det sen också för att jag inte vet så mycket/ inte haft så mycket bra kontakt med värdfamiljen än. Men jag hoppas och tror att det blir bättre om inte imorgon när jag väl kommer till familjen. 
 
Jag vet inte riktigt vad som har hänt sen sist Vi har varit i Boston en dagoch typ shoppat och vandrat runt sen igår var vi och kollade på baseball och idag var vi på stranden hela dagen! Jag tror att det också kan beror på att jag får så mycket intryck hela tiden över allt och jag vill ha mer struktur och samma typ schema. Men imorgon är det en "vanlig dag" igen med lektioner, aktiviterter rätt måltider osv... 
 
aja nu ska ständigt trötta zombien gå och lägga sig! Godnatt!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0