Sjuk.... varför skulle det vara bra för?? :(

Ja, jag är sjuk! och det imorgon bitti så är det exakt en vecka kvar tills jag åker!!! 
 
Jag har alldeles för många saker kvar att fixa (tycker jag)
  • Jag måste köpa godis! och jag kommer ha sån ågest när jag gör det för jag ska köpa så mycket :/ 
  • köpa vaniljsocker ( för att kunna baka kladdkaka, tips för andra svenskar det är svårt att hitta vaniljsocker i USA).
  • Sen ska jag köpa minst 1 nytt block för att ha under lägret att anteckana i etc.. på lektionerna. 
  • skriva ut bilder för att sätta in i album/ göra memory:t och plasta in dem 
  • skriva ut EF-loggan och plasta in den ska sätta den på mina väskor efter som att jag inte kommer att andvända EF-bagen som handbagage. Om ni vill veta hur det ska se ut så kan ni kolla på Victorias blogg(http://vickiso.com/2013/july/) och skrollar ned till börjat packa :) 
  • köpa adapter som passar i amerikanska eluttag 
  • PACKA!!

Jag kommer att hinna med det utan problem ( med reservationer för packningen som kommer bli sjukt svår) jag har faktist om man inte räkar med idag 5 dagar på mig för jag ska till farfars landställe på torsdag- fredag. vilket förmodligen betyder ingen uppdatering. 

 

Aja nu ska jag i alla fall försöka ta tag i att prov-packa dvs. packa ner så mycket som möjligt av det jag skrivit ner för att kolla om det får plats för att sedan packa up sakerna jag behöver innan jag åker.

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0