Packa!

Åhh jag hatar när jag hade skrivit värsta långa inlägget sen går jag på toa och när jag kommer tillbaka har jag loggats ut och inlägget är borta!!! 
 
Det som jag hade skrivit om var i allafall min packning och att jag har haft lite panik över den och har det fortfarande men sen kollade jag på en kompis blogg som kom hem nu i sommras/våras och som hade orgniserat det där med packlistan jättebra så hehe jag snodde hennes idé (hoppas det var okej Elin) http://murrays.webblogg.se/2012/july/
 
Så såhär tänkte jag lägga upp det:
 
Packlista A
  • Kläder (se packlista B)
  • teknik (se packlista C)
  • accessoarer (se packlista D)
  • skor (se packlista E)
  • pressenter (se packlista F)
  • träning (se packlista G)
  • handbagage (se packlista H)
  • WC/smink etc... (se packlista I)
Sen så är mitt mål att ta med mig så lite som möjligt efter som att alla ställen jag läst på så säger folk att det ångrar att de tog med sig saker som de inte andvände och att man shoppar så mycket att det är bra att ha med sig lite! 
 
Sen så skickade EF-kontoret ut flygbiljetter, flyinfo, info om camp, försäkringskort etc... idag så jag lär väll få dom sakerna imorgon! Det känns så skönt att få reda på sina flygtider! då har jag likom allt (utom permanent-familj då) men jag har ju välkomstfamiljen Familjen Walker! :D 
 
Nu ska jag bara försöka sätta igång med vad jag ska skriva på de olika packlistorna! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0