Nya datorn!

Hejsan! just nu skriver jag mitt första inlägg på min nya dator! en macbook pro 13`` Jag köpte den idag och är än så länge sjukt nöjd!! Men och andra sidan så har jag önskat mig en macbook i över 6 månader nu!! 
 
 
Sen idag kom min flybiljett och försäkningskortet! så nu vet jag hur och när jag kommer att åka exakt! Jag ska ta flyget från Arlanda den 24 juli 8:00 på morgonen vilket enligt mig är en perfekt tid då jag kommer komma fram på kvällen då och behöver bara gå och lägga mig och inte oroa mig över jetlag :) sen dessutom så kommer jag ju till camp och då är vi ju flera som är i samma sitts :) 
Jag kommer i alla fall åka från Arlanda 8:00 med Iceland air till Reykjavik och sen 10:30 så flygar jag vidare från Reykjavik till Boston också då med Iceland Air :) 
 
Nu sittar jag och lägger över bilder på cd-skivor och flyttar foton från gamla datorn till nya datorn så att jag har några bilder att visa vänner och familj i USA :D 
 
Sen kom jag på en jättebra idé på pressent till värdfamiljen eller välkomstfamiljen! ett memory eller spelkort med bilder på mig och mina nära och kära i sverige :D det blir ju en jätte-personlig pressent istället för bara en bok om Sverige eller svenskt godis (fast dom ska få allt de ockå :P) hihi hoppas inte välkomstfamiljen läser det här nu innan jag kommer :P
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0