nu kommer resfebern!!

Jag är jättenervös har ont i magen och mår nästan illa! Jag vill åka men samtidigt är jag så nervös!! Jag har fixat massa idag! Köpt en ny mobil :O inte planerat utan det var så att jag skulle låsa upp min telefon så att jag kan sätta in ett nytt simkort i USA men det skulle ta 1-3 veckor samt att det kostade rut 350:- och via pappas gammla abonnemang kunde vi få en samsung galaxy express för 250:- så då fick jag en ny! sen så köpte vi en ny resväska då min gammla stora väska vägde typ 6kg när den var tom!!! och då skulle jag bara få ha ca.15 kg packing så vi köpte en ny som vägde 3,5kg tom. Nu ska jag lägga ner det sista och städa mitt rum innan middagen! den sista middagen i Sverige på 10 månader!! och sen är det dags att sova (vilket aldrig kommer gå!! jag kommer alldrig kunna somna ikväll!!!) men imorgon bitti 05:30 så beger jag mig till arlanda tillsammans med mamma, pappa och Richard (min bror) så att vi är vid arlanda vid 06.00 två timmar innan planet går :D
 
Nu ska jag fixa mina naglar och städa! 
 
Jag får se om jag har tid över på camp att blogga men jag är tveksam för det verkar som det är ett väldigt späckat schema så annars hörs vi om ca. två veckor!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0