mixed emotions!!

Hej! Idag är en riktig dag full av blandade känslor! Jag vet inte riktigt om jag ska gråta eller skratta!
 
För det första så är jag jätteglad att jag har tävlat SM i truppgymnastik! något jag inte visste om jag någonsin skulle göra! 
Samtidigt så är jag jättebesviken på mig själv som under tävligen misslyckades totalt med 1 av mina 4 varv :/ i och för sig finns det förklaringar till varför det gick som det gick men ändå!! 
Sen är jag jättetaggad  på att ge mig av till usa!! det är bara 17 dagar kvar!!! men samtidigt är jag jättenervös och ledsen över att behöva lämna mina vänner och min familj här hemma i Sverige (jag blir gråt färdig bara jag tänker på det) dessutom är jag jätteledsen över att behöva läma gympan! det kanske låter fånigt! men för mig är det en jättestor och viktig del av mitt liv! Jag är jättetaggad  just nu för att kötta nya volter och träna men så kommer jag inte få göra det för ens om 10 månader! Det känns som om jag precis har kommit in i ett lag där jag trivs och utvecklas och har roligt och sen ska jag bara lämna dom! och jag vet inte 100% säkrert att det kommer finnas kvar när jag kommer hem! (laget alltså) 
 
Som ni ser så är det lite kaos i mitt huvud just nu! så jag ska nog försöka sova nu och försöka släppa lite tankar! 
 
 
 
 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0