Klockor

Tänkte bara slänga in ett till snabbt inlägg och berätta att nu ha jag lagt in två klockor på bloggen en som visar Svensk tid och en som visar tiden i Idaho falls :) om ni inte ser dom så sitter dom i "menyn" till vänster <----HÄR Jag tänkte att det kunde vara bra i fall att ni försöker chatta med mig på facebook (kommer inte varar inne varje dag) eller på annat sätt försöker få kontakt med mig så kan ni ju se om det verkar troligt att jag är vaken :P Det här stämmer inte i början då jag är på lägret efter som att det är tidsskillnad mellan Vermont och Idaho. I vermont är det 6 timmars tidsskillnad så när klockan är 12 i Sverige så är den 6 i vermont etc... och i Idaho så är det alltså 8 timmars skillnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0