Goddag!

Hejsan allesammans! (för jag har faktiskt minst 5 läsare varje dag oftast mer!)
 
Jag har varit vaken sendan kl.8.00 imorse jag har lyckats vända tillbaka dygnet helt enkelt vilket känns bra och lite onödigt efter som att jag ska ändra på det igen om 6 dagar i USA!! 
 
Jag skrev ju igår att hon på vårdcentralen trode att jag hade fått körtelfeber men inte för att vara så men jag tror inte på henne... Om man läser om det så mår folk jättedåligt och har sjuukt ont i halsen etc... men jag mår redan bra! :D Jag har inte ont i halsen (hade det när jag vaknade men det gick över på 1 timme) och jag mår helt enkelt jättebra! Jag vill och kanske så kan jag övertala mamma om att vi kan åka idag och handla saker som jag behöver innan jag åker. Så slipper jag göra det på lördag och kan istället sitta och fixa med bilder och sånt då :) 
 
eller om det blir tvärt om :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0