Ensiffrigt!!!

Hejsan hoppsan! ja jag gillar inte att skirva hej :P 
 
Det är så sjuuukt att det är så få dagar kvar till jag åker att jag kan räkna det på fingrarna!!! Om 8 dagar så går jag och lägger mig i min säng för sista gången på 10 månader om 8 dagar så har jag sagt hejdå till hela mitt svenska liv och om 9 dagar så befinner jag mig i USA!!!!! 
 
På ett sätt vill man att tiden ska stå still och inte fortsätta gå men samtidigt så känner jag mig liksom redo nu!! Jag vill att det ska vara 3 dagar istället för 9 för det är liksom för många dagar för att fixa det absolut sista men det är för få dagar för att inte tänka på det! Jag går liksom bara runt hela dagarna och väntar på att åka!! 
 
Jag känner mig helt enkelt redo nu!
 

american_flag_6.png

www.dudelol.com.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0