Arrived!!

Nu när jag skriver det här så ligger jag på en säng i ett rum på norwich university och fattar inte riktigt att jag är här!! Men nu har äventyret börjat! Jag har flugit hela dagen idag gick upp vid 04:45 och sedan bar det av mot arlanda! Jag sa hejdå till familjen vilket (missförstå mig rätt) var lättare än jag hade förväntat mig! Det är inte att jag inte kommer att sakna dom men jag grät en skvätt gick igenom säkerhetskontrollen och äventyret var igång. Tänk att det är det här jag har väntat, längtat och fasat så mycket inför och nu är jag här! DET ÄR SJUKT OCH JAG KAN INTE FATTA DET!!!!!
 
Jag flög i alla fall till island och på det planet så satt jag brevid 3 andra killar som åkte med EF som skulle till camp (en skulle till och med till Idaho falls!!) sen gick jag av planet och började prata med en annan svensk tjej som åkte med EF. Vi köpte lunch (en macka och vatten) på flygplatsen som var jätteliten innan vi gick och ställde oss i kö till gaten. Vi flög från island till boston denna gång satt jag brevid två danska utbytesstudenter som åkte med EF. Vi kom fram till boston och gick igenom tullen och hämtade väskor. Seden fick vi hoppa på en buss som skule ta oss hela vägen till camp! det skulle ta 3 timmar men vägen var trasig så vi fick åka en omväg på 4,5 timmar istället. 
 
Tillslut var vi äntligen framme! Vi fick våra rummsnycklar, info och "deltagar kort". Sen gixk jag och lämnade väskorna min rumskompis hade inte kommit än så jag lämnade bara allt och gick ut till en annan svensk tjej som jag suttit brevid på bussen. Vi år middag i en enorm matsal med hur mycket mat som helst!!!!  Jag kommer rulla hem bara förvarnar alla!  
 
Jag har sedan dess försökt få tag i mamma och pappa men det går inte för simkortet jag fick funkar inte! Så om ni läser detta och jag inte ringt så har jag försökt på alla sätt och vis att få tag i er men det funkar inte vi får skypa någon annan dag istället!  Jag har pratat med min tyska rumskompis och vandrat runt på campus och pratat med folk tillsammans med hon som jag satt brevid på bussen! 
 
Jag har en del bilder från idag men dom har jag i mobilen och jag orkar inte koppla in den i dator och fixa så jag lägger upp bilderna i ett eget inlägg efter det här! 
 
 
Jag mår bra och resan har gått bra nu ska jag sova för jag har varit uppe i snart ett dygn i stäck! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt simkort fungerar inte heller? Jag tror jag kommer skaffa en abonemang när vi är i Boston. Förresten, om du ser Lovisa Svanberg hälsa att hon har ett meddelande på fb från mig ;)

2013-07-25 @ 05:04:35
Postat av: Isabelle Törsleff

Eh, är så trött så att jag inte vet vad jag gör. Förra kommentaren var från mig också...

Svar: Haha... okej :D
Rebecca

2013-07-25 @ 05:05:11
URL: http://agirlacrossthesea.blogg.se/
Postat av: Joy in Louisiana

Yay! You made it! I bet you thought you never would. :) Now you get to really start this crazy adventure, right??

Svar: yeah that´s right! I´m going to be at the camp for like 10 days and then fly to my host-family! :D
Rebecca

2013-07-26 @ 05:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0