Nytt år, ny blogg, nya äventyr!!!

Hejsan! nu tänkte jag inviga den här bloggen om mitt kommande utbytesår! Ja, som sagt så ska jag i sommar åka på ett utbytesår till USA!! och påriktigt jag är så jäkla förväntansfull och nervös.... Jag tänkte att det vore kul att börja blogga redan nu så jag kan komma in i det lite innan jag åker och dessutom så håller jag på att läsa runt på MASSOR av bloggar om svenskar som är utbytesstudenter i usa nu (2012/13) och då har jag märkt att det var några som har skrivit och bloggat en del innan dom åkte om när de fick sin familj och hur de förberedde sig och så och det tycker jag är jättekul att läsa. så därför skriver jag dethär i hopp om att andra kan tycka att det är intressant och kul att följa!
 
Jag vet att detta blir ett lågt ilägg men skit samma....
 
Lite om mig: Jag heter som sagt Rebecca, Jag är 15år (fyller 16 i februari) Jag bor i en villa med min familj som består av Mamma, Pappa och storebror. Jag älskar trupp-gymnastik och tränar i grupp som satsar på att tävla SM i sommar :D Dessutom älskar jag musik!!! Jag började ett år tidigare i
 
 
skolan så jag går första året på gymnasiet nu. Jag går en Musikal-linje vilket innebär att jag har både dans, sång och teater inlagt på mitt schema i skolan så nu får jag syssla med roliga saker i skolan också! Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer men om ni undrar något så är det bara att komentera och fråga så ska jag svara så gott jag kan!
 
(en bild på mig från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0