Frågor snodda av gymnasst.blogg.se kika in på hennes blogg ; )

1. Hur gammal är du? 15 år (16 om 1 vecka!!!)

2. Vad heter du? Rebecca Brittzi Maria Davidsson

3. Hur lång är du? 166 typ

4. Vilken var den senaste filmen du såg? Pitch Perfect

5. Vilken ögonfärg har du? blåa

6. Gillar du någon just nu? asså jag är inte kär i någon men jag gillar mina kompisar och min familj ;) 

7. Vem fick dig att skratta senast? Oj, jag vet inte kanske Karin, Julia, Cecilia eller Johanna...??

8. Vilken är din favorit glass? hmm..... vet inte men piggelin är alltid gott annars ben and jerry´s cookie dough

9. Vad dricker du till frukost? oboy eller te

10. Är du glad? Nej!! fr jag är sjuk vilket gör att jag inte får träna :´(

11. När är du född? 4 Februari 1997

12. Singel eller förhållande? Singel

13. Sommar eller vinter? Sommar!!!

14. När vaknade du idag? 8:30

15. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, svtplay, tv4play, kanal5play 

16. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska

17. Har du några syskon? En storebror

18. Vilken hårfärg har du? Jag vet inte vad den heter men typ mörkblod,röd,brunt hår ; )

20. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågorna? blogga på den andra engelska bloggen (rebeccainenglish.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: julia

Nawww vad fin du är becca kommer sakna dig så mkt buhu :'((

Svar: haha... Julia det är faktiskt 5 och en halv månad kvar tills jag åker men jag kommer sakna dig också, vi får skypa ;) <3
Rebecca

2013-01-28 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0