Det händer massor för alla andra men inget för mig!!

Usch!! det känns som om alla har fått sina värdfamiljer utom jag!! Jag vet at det inte är så och att dom som får familj nu får den väldigt tidigt, men jag vill också få en familj!!! jag vill veta vart jag ska! kan inte bara EF ringa nu??
 
Haha.... Jag vet jag är fett otåligt men ändå. Jag är ganska mycket kontroll freak som gillar att ha koll på saker och tänk då att du ska veta att du ska bo på andra sidan atlanten i 10 månader men sen har du ingen aning om vart! frustrerande! 
 
Men men det blir säkert bra!! jag håller fortfarande på att tänka på allt varje dag, kollar bloggar är inne på utbytesstudenter.se och så. Sen är jag med i två facebook-grupper med utbytesstudenter som också ska åka iväg till usa i sommar och vara där 2013/14 det är båda jättekul att se och chatta med andra som ska iväg men samtigt så blir man frustrerad när andra skriver typ OMG!!! I GOT MY HOSTFAMILY TODAY och jag sitter där hemma och tänker.... nobody wants me :´( samtidigt som jag blir glad för den andras skull : ) 
 
aja nu ska jag kolla vidare på filmen jag håller på att se : )  
 
ha det så bra hoppas jag inte är allt för tråkig och om du också är utbytesstudent och känner för att chatta med någon kika mig ; ) jag heter robecca97 : ) eller kommentera inlägget om du har någon egen blogg som jag kan läsa : ) 
 
 
här får ni en vacker bild också för annars ser inlägget tråkigt ut :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0