Läsa+nya prylar

Hejsan! Det är sportlov och livet rullar på :) jag har gjort saker varje dag känns det som. i måndags var jag hemma hos en kompis och bakade macaroons (vet inte hur det stavas) sen i tisdags åkte jag till stan och kollade i affärer samt fikade med några kompisar, igår var jag först och handlade för att ha en sen födelsedagsmiddag ( tre rätters) med mina kompisar. Till slut idag så har jag varit i kista och shoppat och så med mamma och Richard ( min storebror) har köpt 2 sminkborstar och 1vår/ skinnjacka från newyorker (gillar den affären mer och mer för varje gång jag går dit) :) sen har jag legat hemma och läst boken: 14år till salu. Den är både hemsk men samtidigt väldigt bra :) men nu ska jag byta om för att åka och till träningen. Hoppas ni har ett bra lov och så för det har jag!

Juste en annan sak idag kom en betalningscheck inför USA hem och då hade de lyckats skriva att jag skulle flyga från Göteborg när jag bor 45 min från Arlanda så då fick vi ringa och fixa det men det är löst nu. Men det var fortfarande lite kul... Haha.... :)

Här är en bild på jackan :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan, klickade in på din blogg och såg att du också ska åka till USA med EF! :) Har du vart där innan? Ska du på lägret i april? :)
Kram

2013-03-04 @ 20:45:47
URL: http://sofiaintheus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Sofia :) nepp jag har aldrig varit i USA tidigare så det blir en helt ny upplevelse. Jaa jag ska på lägret på hjälmaregården :D

2013-03-05 @ 21:13:49
URL: http://rebeccasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0