Inne i en nedåt period

Som rubriken säger så är jag just nu inne i en nedåt period angående utbytesåret, jag tänker ju fortfarande på det varje dag och så och ser fram emot det men jag känner också typ: Jag vill stanna i klassen! , hur blir det med gympan när jag kommer hem? och sånna tankar så jag är för tillfället inte lika taggad som jag var för någon vecka sen.
 
Men jag tror att det kommer gå så här i vågor ända fram tills jag åker, att på ett sätt önskar man att man redan vore där men samtidigt så önskar man att inte hade gett sig in på det här över huvudtaget :( men men det komer att bli toppen även om det kommer finnas motgångar!!! 
 
blommor jag fotat (bara för att liksom) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0