Det känns så definitivt

Hej hopp! Igår när jag kom hem från träningen så hade jag fått hem ett brev från min skola där det stod att mitt studieuppehåll har blivit beviljat :) om jag sen när jag börjar igen visar ett intyg att jag spenderat ett år på high school. Det är ju egentligen bara bra och kul! Men jag fick verkligen känslan av att det veklingen ska ska hända och att jag faktisk ska åka! Jag har vetat det ända sedan oktober men helt plötsligt kändes det mer verkligt :/ det känns både bra och dåligt. Men jag är ändå jätte taggad!!! :D
Aja
Det var det :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad är det för studieupphåll du sökt? För jag pratade med min SYV på skolan och hon sa typ att jag bara skulle lämna in någon lapp runt maj/juni. :))

Svar: På min skola (kulturama) så har de lappar som heter "ansökan om studieuppehåll" och sen fick jag fylla i den med namn, anledning till varför jag ska ha studieuppehåll och föräldrars på skrift sen lämnade jag in den och fick den påskriven av rektorn. Det är typ som en garanti att jag ska få en plats i klassen med samma inriktning som jag går nu men dessutom måste jag när jag komme hem skicka ett intyg på att jag genomfört ett "high school-year" och det får man ju av EF när man sluter skolan där :)
Rebecca

2013-02-08 @ 13:00:27
URL: http://dreamusa.blogg.se
Postat av: Josse

Jaha okej :)) en det är typ det jag ska fylla i runt maj :PP

2013-02-08 @ 17:34:56
URL: http://dreamusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0