Varit i detta land i över en månad nu!

Hejsan! jag vet att jag är dålig på att upptatera men det känns inte som att jag har så mycket att skriva om. Livet rullar på, jag har fortfarade sommarlov! :D Jag umgås med familjen, tränar, äter, sover och sen har jag varit och shoppat två gånger. Köpte en rosa/orange/röd tjocktröja, 2 linnen, 1 skjorta och en väska som jag kan ha i skolan!jag har inte tagit kort på dom så ni kan inte se just nu men kan försöka fixa med det i eftermiddag. Klockan 1 så ska jag åka med min v-mamma till skolan för att prata med en lärare och kolla om det finns någon chans att jag kan vara med i klassen musical theatre det är tydligen redan överfull så jag känner mig lite tveksam men aa vi får väll se. annars kommer jag nog läsa world cultures. Sen har jag beställt en ny gympa dräkt. Efter som att jag inte år van vid att träna i dräkt så har jag bara två med mig (varav en är långärmad, så den andvänder jag inte)  Jag kan lägga upp bild på dräkten och shortsen (hot-pants) som jag också beställde. Det är bara en vanlig basic mörk lila dräkt och svarta hotpants. Sen ska jag betala den första meet fee idag så efter det kommer jag 100% tävla för första gången själv i gymnastik i usa! första helgen i december tror jag att det var! :D och juste igår fick jag två till rip. nice! eller inte!! :(
 
aja nu har ni hört att jag lever i alla fall. ha det så bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummarna för att du får komma med i "musikalgruppen". Ser fram emot att höra hur det bli att börja skolan . Kul och spännande att du ska tävla. Det blir lite annorlunda att tävla själv. Jag kommer hålla alla tummarna när det är dags. Kram

Svar: det blir ingen musikal-grupp men kanske advance womens chior istället.
Rebecca

2013-08-30 @ 20:35:28
Postat av: BRUUUUUUR

haha advanced womens choir hur gammal är du?
Man måste svart tjock kvinna som är läskigt troende för att ha permission att köra en sån kurs
// undertecknat inga fördomar!

2013-08-31 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0