Lördag

Igår uterupplevde jag min barndom haha... inte för att jag är gammal men hela dagen spenderaes med mina v-systrar först åkte vi till en park och var där i en timme åt snow-cones och klättrade i träd 
 
 
Sen åkte vi och fixade med skolsaker åt tjejerna dom får västa listorna med saker som behövs köpas inför skolan typ pennor, block etc... 
 
Efter det chillde vi hemma en stund innan vi åkte hem till någon jag inte kommer ihåg namet på (tror det var sue eller nåt) för att fira Zoey som fyllde 1år :D det känns lite weird att åka till ett kalas där man inte ens känner eller vet vem som fyller år. 
 
 
Efter det åkte vi hem och Natalie och Colby (v-föräldrarna) hade bröllopsdag så dom åkte iväg och åt middag medan vi barn stannade hemma ock kollade på high school musical och spelade "appel on appel" som är samma sak som "lika som bär" efter det lekte vi mörker kurragömma och skrattade och hade jätte skojsigt! :D 
 
Bra dag helt enkelt! 
 
Sen idag har jag fixat kläder som jag kan ha i kyrkan imorgon och sen var vi och kollade på duck-race och det var ca. 20.000 gummiankor som dom släppte ner i snake river för att kolla vilken som kom först i mål och folk sattade på ankorna och 1:an vann en bil :O Nu har vi precis ätit middag och ska kolla på pirates of the carabien (jag vet jag kan inte stava) 
 
Idaho falls "falls" 
syskon kärlek <3
 
 
Men jag har haft två bra dagar hörs! 
 
Kramis
 
Rebecca  
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Livet som storasyster verkar ganska "najs"!! Härligt att ni har så kul! Kram!

2013-08-13 @ 07:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0