I´m leaving on a jet plane, don´t know when i´ll be back again...

Hejhopp! Just nu sitter jag på flygplatsen i Salt Lake City Utah! Jag har bara ett flyg kvar nu :D Jag gick på bussen vid camp 12:45AM (00:45) och sen bar den tre timmar långa bussresan av till Bostons flygplats! På Flygplatsen checkade jag in väskan. Maxvikt var 50 lb och gissa vad min vägde?! 49 :D *phu* I made it! Från boston bar det av till JFK och New York Det lilla jag dåg av New York var deras sköna stolar i gaten med fritt wifi och eluttag för att ladda datorn och mobilen! I like it! Jag satt där i två timmar utan att göra särskillt mycket. Och sen  bar det av till Utah och SLC. Och det är här jag är nu! Jag sitter och väntar på mitt plan som avgår 5.03 PM (17.03) och flyga en timme till Idaho Falls där min ICE kommer att möta upp mig då min värdfamilj är bortresta just nu och kommer hem imorgon. Jag kommer därför sova första natten i Idaho hos min ICE och bli upphämtad av familjen imorgon eftermiddag! :D
 
Som ni märker har jag inte lagt upp några bilder på länge med det är för att jag inte har orkat koppla in mobilen och ladda över några bilder och inte kameran heller men jag ska göra det snart! 
 
Annars om ni vill se fler bilder så rekomenderar jag er att följa mig på instagram för där laddar jag upp mycket fler bilder :D 
 
 
Hoppas ni har det bra där hemma och godnatt blir det väll för er nu! <3 
  

Kommentarer
Postat av: ella

Va bra att det gått bra med resan! du får skriva långt inlägg om familjen och allt sen! Vill se bilder! synd att jag inte kan kolla insta :(

2013-08-04 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0