Både bra och dålig!

Idag har varit både en bra och dålig dag! 
 
BRA: 
Jag hade min första träning med elitlaget på gympan :D Notera då att det är AG och inte trupp!! Jag körde bara tumbling idag men jag tror att dom tycket att jag var ganska bra då jag körde rondat flickis dubbelskruv bakåt och handvolt en och en halv (540°) frammåt (dom håller på att lära sig skruva frammåt här så dom bästa för hel frammåt och de bästa kör dubbel skruv och dubbelbak på tumbling :D 
 
På gympan fick jag idag också min första dumma Sverige fråga:
 
"Do you have like another laguage in Sweden?" hahahha.... 
 
och sen lärde jag några hur man sa jag gillar paprika på svenska vilket dom hehe och jag tycke var jätte kul för dom kunde inte utala det alls :P 
 
 
Sen till det DÅLIGA:
 
När jag kom hem från träningen duschade jag och åt lunch sen fick jag migrän!! :'( 
Så eftermiddagen spenderades med att vila och sova bort huvudvärken.
 
 
Sen tisdagen då den kvällen var jag på en "båt-tur" med kyrkgruppen för ungdommar. Det var inte religöst alls förutom att man skulle kalla de vuxna syster .... eller broder .....  vilket jag tycke är litte konstigt. 
Jag träffade i alla fall andra ii mån ålder där som jag pratade med och flera av dem går också på Hillcrest. Jippi 
och jag vet fortfarade inte om jag kommer att vara junior eller senior men om man räknar med 6:års så har jag ju faktiskt gått i skolan i 11 år! så jag ska försöka bli senior med prom och graduation och allt!!! 
 
Sen jag kommer åka skolbuss till skolan :D jag tycker att det är kul nu det kommer jag säkert inte tycka om några veckor! :P 
 
Men jag har det bra och jag lever hoppas ni har det bra där hemma! :D
 
puss och kram 
 
Rebecca<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det är ju bra att du lever......Våga bara annat! Hoppas att du inte får så mycket besvär med huvudvärken- drick mycket i värmen och med all gympan. Kram

2013-08-10 @ 02:05:34
Postat av: mormor

Kära våran Becka-bus.Härligt att höra att Du har det bra.Vi följer Dig i tankarna ska Du veta.Så fint rum Du har.Där ska det nog gå bra att leva i10 mån.Lycka till med gymnastiken.Ser fram mot nya bloggar från dig.Morfar och jag är nyss hemkomna från en 2-dagars dressinturi Dalsland.Kul att prova nya saker.Vi turades om att trampa.Det gick fort i nerförsbackarna.....Kram från oss

2013-08-10 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0