Preoperation weekend

Så hu är jag hemma från Hjälmargården där jag spenderat min helg med 180 andra utbytesstudenter som ska åka till USA och några som skulle till UK och irland. Det har varit jättekul att lära känna massa andra utbytesstudenter och att prata med dem höra deras förväntningar och så... dessutom var det väldigt skönt att höra massa andra som inte fått placering än för när man är hemma läder man ju bara om de som får placeringar inte om de som inte har det, men överlag var det alltså helt klart värt att åka dit!! 
Det ända som var tråkigt det var att adet var väldigt mycket repetition i informationen samt en föreläsning om självkänsla och självförtroende som var jätte tråkig......
 
Nu är jag jättetrött och har ont i huvudet som jag ska hålla mig vaken ett tag till innan jag går ich lägger mig.
 
Men här kommer lite bilder:
Vi fick jätte mycket saker med oss hem!
1 blå EF-väska som man ska ha som handbagage för att andra som man åker med ska se att man är från EF, 1affich med "inspirerande-ord", simkort till mobilen så man kan ringa hem från USA, namn-lapp för att ha under helgen och det är även en sån där lapp man kan sätta på väskan och skriva adress på som vi fick 2st av, 1 travel information book, 1 orgentation book, 1 bok med massa allmän fakta typ regler etc..., ett vitt armband efter som att jag var i grupp vit :) och sen fick mamma och pappa en varsin rosa kasse när de kom men jag fick deras ;) 
här är armbandet: LIVE THE LANGUAGE 
 
man fick även ett nyckelband :) 
och en tröja med denna text:
One destination is never a place but a new way of seeing things. It´s not right. It´s not wrong. It´s just different. Live smiply, dream big, give love. laugh lots. EF high school year abroad.
 
I fredags gjorde även min grupp denna fina planch med våra förväntningar på USA :D
 
 
hoppas ni har haft en bra helg, ses och hörs..... 
 
Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0