PÅSK!

Hej! 
Jag skrev inget till inlägg i aa, när det nu var jag bloggade sist. Jag har i alla fall varit i Uppsala hos mormor och morfar hela helgen. Jag, Mamma och Richard(min storebror) åkte dit i lördags förmiddag (pappa följde inte med för han är i spanien på träningsläger med friidrotten) (AVUNDSJUK!!!) menmen vi kom dit och sen kom mina 2 mostrar och deras familjer så firade vi påsk tillsammans hela påskafton 
 
Jag vet jag är jättedålig på att ta snygga foton men
 
Jag, mamma och Richard sov över hos mormor och morfar till på söndagen då vi åkte till Ulva-kvarn som det heter där vi kollade på glasblåseri (as coolt tycker jag, någon jag skulle kunna tänka mig att jobba som), antik loppis typ, och silverhantverk och gammeldagsa små handelboder. sen fick vi brottom hem för att äta middag så att jag skulle hinna till träningen sen vid 4. 
 
Sen när jag väl stressat dit visade det sig att det bara var 3 andra där men sen droppade det in tre till så vi var sju stycken till slut. Tyvärr så gick träningen jättedåligt men det är bara att ta nya tag inför imorgon... 
 
Hoppas ni andra har haft en bra påskhelg och får ett fortsatt bra påsklov :) <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0