Nu är det mest hettsiska över (tror jag)

I söndags lämnade jag in min sista uppsats någonsin i samhällskunskap! (förutom kompliterings perioden) Igår hade jag ett jätte lätt engelska prov och idag har jag haft ett annat engelska prov som var lite svårare men samtidigt inte så svårt och Jag har hållt mitt tal i svenska nationella. OMG!! jag är så jäkla nöjd, det är sällan som man är jätte nöjd med en redovisning men idag så är jag riktigt jäkla nöjd. sen får vi se hur det går betygsmässigt men totalt jag är glad :D Dessutom ska jag skicka in den sista uppsattsen i historia ikväll åhh vad det är känns bra. 
 
Det ända som skulle kunna göra den här dagen bättre är att EF skulle ringa typ nu innom en timme och säga att placeringen är bekräftad och berätta mer var osv... men det vet jag typ att dom inte kommer göra så... men men. 
 
Nu ska jag fila lite på min historia uppsats för att sen laga mat 
 
Ha det gött!! 
 
Här kan ni få se min insperationsfilm till mitt svenska nationella tal  
haha.. jag gjorde typ en dålig kopia av den :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0