Idag

Ja, jag har inte så jätte mycket att blogga om men idag var jag duktig och var och gymmade på morgonen/ förmidagen med mamma i simhallen. (alltså i gymmet i simhallen) men sen när jag kom hem lullade jag runt och gjorde ingenting. Men till slut började jag kolla på ef-papprena om visum och så. Jag organiserade öven om alla pappre i en större pärm för förut så hade jag alla papper i denna som man fick hemskickad av EF men i den vek sig alla papper och så
 
men nu har jag lagt över alla papper i denna vakra pärm 
 
 
som ni ser så har jag ett väldig roligt liv då jag bloggar om en pärm..... 
 
Men inför visumet så har jag nu bokat tid hos polisen för att fixa ett nytt pass efter som mitt går ut i april 2014 :( 
aha det var det.
 
Juste jag tog en bild förut då jag hade lagt hårt på ett sät så att det såg ut som om det var kort
 
jag gillar liksom båda så jag skulle nog inte våga klippa av det så det tar så lång tid att växa ut igen men jag vet inte ska tänka på det :) 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Om du har fått brev om visum borde du ju kunna se ungefär var du ska? Det är där jag såg i alla fall :)

Svar: ja, men min preliminära adress är på EF-kontoret i massachusetts. för oss som inte fått placering än så får vi det som preliminär-adress.
Rebecca

2013-04-04 @ 11:39:52
URL: http://agirlacrossthesea.blogg.se
Postat av: Isabelle

Jaha, ok :) Det är nog inte så lång tid kvar då :)

2013-04-04 @ 15:12:25
URL: http://agirlacrossthesea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0