Dubbel placement

Ghaaaaa!!!!!!!! Trodde aldrig att jag skulle skriva det här men nu kommer det: EF RINGDE MIG IDAG!!!! När jag satt på matte lektionen för någon timme sedan min första tanke var att fan nu ringer någon reklam-snubbe men ack så fel jag hade!!! När jag hörde rösten: hej det här är Pernilla från ef-kontoret så pirrade det till i magen och jag kände hur det hettade i ansiktet :O jag har inte fått någon värdfamilj eller skol plats ÄN men en av de lokala representanterna hade fasnat för min ansökan ville ställa upp som välkomst familj!! Jag har inte fått reda på vart det är eller så pga. Det är en dubble placement vilket innebär att den lokala representanten har fasnat för en annan student också, en tjej från Tyskland :D så nu måste jag bara godkänna att jag tycker att det är okej med en dubble placement vilket jag redan har gjort så nu kommer jag förmodligen få veta vart jag ska innom några dagar eller innom den närmaste veckan !!!!!!!! OMG ASSÅ NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0