ÅÅhhh jag kan inte vänta!!!!!!!!!

Jag vill veta mer om familjen nuuuuu!! och vart dom bor och allt!!!!!!!! jag orkar inte vänta längre! Det ver nästan bättre att inte veta någonting än att veta litegran. Det ända jag vet är ju att det är en välkomst familj som heter Walker. Mamman och pappan heter Helena och Victor och sen ska de ha tre barn men det är allt jag vet.... och att studenten från tyskland som också har dem som välkomstfamilj heter Greta. Det låter super än så länge enligt mig men jag vill veta mer!!! men förhoppningsvis så skickar de mer info från USA i helgen så kanske ef-kontoret i Sverige ringer mig på måndag men jag hade hoppats på att att de skulle ringa igår (men det gjorde de inte) så kunde jag googlat skolan, staten och området och så hela helgen men nu vart det inte så :(
 
På ett sätt kanske det var bra för jag har massa plugg jag måste göra:
* Samhälle inlämning imorgon
* engelska prov på tisdag 
* svenska nationella muntliga (hålla tal) på onsdag 
* historia inlämning på onsdag
* engelska prov på torsdag
 
ja, som sagt lite att göra *suck* dessutom ska jag ut och övningsköra lite nu :D 
 
inte min bild men typ så här ser det ut när jag pluggar....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0