intressant utan röst

idag är det onsdag min "fria" dag i veckan nu sen jag slutade i colorguard/flags. Dessutom är det early release på onsdagar så vi slutar ca.30 min tidigare än vanligt. Idag har varit en ganska speciell dag jag har nämligen tappat rösten :P Och jag hade både weights och chior idag så det var ju lyckat.... Annars rullar väll dagen på som vanligt! Jag kom hem och kunde åka bussen hem eftersom jag inte hade några aktiviteter så nu har jag gjort läxor i typ 1 timme. Det är något som flera organisationer ljuger om dom säger att det är lätt i skolan och att man inte behöver plugga mycket det behöver man! man pluggar mycket och vissa klasser är svåra!! Så var beredd på det om du också funderar på att åka iväg. Du åker inte bort och slappar och har kul bara du måste plugga och så ändå sen behöver man väll inte plugga lika mycket som jag om man inte vill... min minsta värdsyster är även sjuk hon också hon var så sjuk att hon inte var i skolan alls för hon spydde hela natten... får se hur jag mår imorgo men har en kännsla av att jag inte kommer att åka och träna efter skolan efter som att det inte är det bästa alternativet när man är sjuk och känner liksom igen symptomen att det kommer bara bli värre. Det börjar med att jag har lite ont i halsen sen mer och mer för varje dag och sen blir jag täppt och snuvig + får näsblod hela tiden och sen brukar det gå över till feber och allt annat om än lite värre för att sen bli bättre så gissar att jag kommer börja må bättre efter helgen. Men vi får väll se det kan ju gå övar sådär vips :) 
 
Så som ni fattar så kan jag inte spela in låten denna vecka efter som att jag inte har tappat rösten....
 
Nu ska jag gå och äta middag för att sedan fortsätta titta på dance moms :D 
 
bye bye (Y) Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0