Glad dag

idag har ja varit trött men ändå ganska glad och possitiv (även om det inte har märkts). Men åhh vad jag längtar tills imorgon!! Jag har sovmorgon till 10.35!! :D Det har jag i och för sig varje torsdag men just imorgon känns det som om det kommer att bli väldigt skönt!! sen har vi bara roliga lektioner, först teater i 1,5 h då vi ska få våra roller och manus på mini-musikalen vi ska spela upp i maj, sen lunch, matte (jag vet det är konstigt men sedan jag började på gymnasiet så tycker jag att matte är kul) sen har vi teater 1,5 h igen :D :D och teater är nog det roligaste ämnet jag vet just nu :D så lvet leker. det ända som skulle kunna göra det bättre är att jag skulle få samtalet om att EF har hittat en värdfamilj. det skulle så att säga vara pricken över i. men jag mår väldigt bra just nu och livet leker som sagt så hoppas ni har det lika bra som jag!! :D
 
hade tänk att försöka lära mig den här på gitarr men det går sådär hittar igen bra tutorial :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0