To do list och jobb!

Idag kommer jag att fokusera på att göra två saker 
  1. Göra en "To do list befour i´m leaving" 
Jag har faktiskt redan börjat på den, och såhär ser den hut just nu:
  • Kolla upp hur jag ska göra med mobilen
  • Skriva ut/framkalla foton
  • Göra en "Scrapbook" typ
  • Hämta ID-kortet på banken 
  • Skriva ut Student ID kortet ( men först måste jag få en nya familjen så jag får lösa det sen) 
  • Köpa nya skor(converse) mina är trasiga och mamma tycker inte att det är okej att jag åker bort i trasiga skor :P 
  • Packa (ÅNGEST!!! VAD SKA JAG PACKA???) 
  • Köpa ett nytt batteri till min dator (min dator har runt 15 minuters batteri-tid så den är inte så bärbar längre!)
  • köpa en ny cykel (det var någon j**el som stal min cykel i onsdags och jag kan inte leva odentligt utan en cykel !) 
  • Förbereda inför avskeds middagarna (både för vänner då vi firar av både mig och mina andra två kompisar som också ska åka och sen med släkten) 
     2. JOBBA
 
Jag har inte fått något sommarjobba av komunen eller landstinget så jag har övertalat mamma och pappa om att jag ska få jobba hemma! Jag ska spara ihop pengar för att kunna åka på en discovery tour till LA och Grand cannyon men jag vet inte hur mycket det kostar men ska sammla så mycket jag kan just nu har jag jobbat ihop 562,50 kr (hehe inte så mycket men sen har jag lagt undan pengar varje månad under hela året så jag tror att jag ligger på ungefär 6000 kr totalt men  nu ska jag i alla fall ut och klippa litte ogräs för att tjäna lite mer hoppas ni har det bra så här på sommarlovet!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

fin blogg men du har stavat fel på headern...;) (det stavas exchange student)

Svar: haha... ops!!! det ska fixas snart :P
Rebecca

2013-06-23 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0