Något på gång!!

Hej,hej!
 
Nu har jag SOMMARLOV vilket betyder att det inte är långt kvar innan jag åker! Shit jag kommer ju ihåg jätte tydligt hur jag satt i augusti förra året och började titta på språkresor och utbyesår! Ja, jag funderade faktiskt/ valde mellan att åka på en språkresa eller ett utbytsår haha... lite skillnad :P 
 
Men i alla fall igår skickade jag ett medelande till min ICE (lokala områdesreprensetnat i USA) Jag skickade och frågade om det var något på gång och hur det gick me den permanenta familjen? 
 
Och när jag vaknade imorse så hade jag fått svar! Hon svara det här:
"I am working on a new family for you now as a matter of fact. I can't tell you much until all the ppw goes through. But you will still be in t he same town but in a different school. Its the same size just on the other side of town; ) so many questions! Just wait a bit longer and you will have all the answers! You will know all about your new family before you arrive. There should be a few other exchange students in the new school.
That's all for now :)"
 
Ghhaaa!!! jag kommer få familjen innan jag åker!! så jag kommer aldrig komma till välkomstfamiljen som jag haft kontakt med! det är lite tråkigt men samtidigt ser jag jätte myckert fram emot att få kontakt med den nya familjen :D Det är inte 100% säkert än efter som familjen inte är klara med pappersarbetet och godkännade på papprena, men jag tror att det kommer gå toppen!! och sen blir det tydligen en annan skola också! Mycket förändringar helt enkelt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0