Hemma igen...

Som ni har märkt! Ingen uppdatering på ett tag men jag kom just hem från spanien där jag varit i 6 dagar på träningsläger med pappas friidrottre! det har varit jätte kul att lära känna dem och träna och sola! :D Det kändes på ett sätt som en försmak på camp (hehe.. i mini format) men det var mest för att jag inte kände dom jag delade rum med eller någon av de andra aktiva så då var det bara att öppna sinnerna och lära känna dom :) Jag har som sagt haft det jättebra (Y) 
 
Sen har jag blivit medlem i en grupp på facebook som min ICE har skapat med information om idaho, grades and homework and about school areas!  Det är jätte kul och intressant att läsa men dessvärre verkar det som att man på flera av skolorna i området MÅSTE läsa matte! *suck* jag gillar inte matte... menmen det är bara en kurs! och sen US history eller US goverment + engelska så klart! sen måst man ibland läsa ett No ämne alltså science. 
 
Men nu vill jag ha min nya familj!! :D NU!!! 
 
Sen får ni en sommrig bild bara för att det är sommarlov! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0