Helgen

Hela den här veckan känns det som har bestått av träning. Har kört dubbla pass tisdag och torsdag, vanlig träning i fredags sen hjälpte jag en anna grupp i föreningen på en tävlig på hemmaplan vi kom på en 13:de plats av 24 lag  och jag ställde mina varv så jag är jätte nöjd även om vi inte tog oss till final sen idag var det valigt träning igen :) det var tok-varm både ute och i hallen idag så jag har kännt mig som en liten svettig trasa hela dagen trots att jag har duschat 2 gånger idag. 
 
Nu sitter jag i alla fall på trappan i solnedgången och pluggar lite av dt sista innan sommarlovet samtidigt som mamma och pappa jobbar i trädgården. När jag sitter här så tänker jag på att det är dom här stunderna som jag kommer sakna mycket när jag är i USA att springa runt i shorts och typ sporttop, hoppa studdsmatta och bara vara. Lite kommer nog funka i usa också men kännslan kommer ju inte vara den samma. 
 
aja nu ska jag ändå gå in och snart sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0