Körtelfeber?

Ja, jag gick till vårdcentralen idag för att jag misstänkte att jag kanake hade fått halsfluss! Men det visade sig att det inte var det phu! tänkte jag men då säger hon att: Jag misstänker att det är körtelfeber! Och när jag googlar runt på det så blir man ju helt skräckslagen!! Folk beskriver det som det västa som har hänt dom att dom varit inlagda på sjukhus och sängliggande i 1 månad.... etc...
 
Men Jag åker ju om 1 vecka!!! 
 

Jag ska tillbaka på fredag igen och ta nya hals-prover men jag tror inte att det r någon fara! Om jag har körtelfeber så har jag nog en lindrig variant! Jag har inte feber (om jag skulle ha det så är det typ max. 38°C och dessutom så är jag ganska pigg. Jag ha molade huvudvärk och ont i rygg, nacke och höfter och halsen så klart men i övrigt så mår jagfaktiskt riktigt bra! och jag läste faktiskt om en annan tjtj som hade det när hon var 19 och hon skulle ut och resa 1 vecka senare hon också och hon satt på planet pigg och frisk! så nu håller vi tummarna och hoppas att det går över FORT! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0