1 dag kvar!!

Imorgon är sista dagen i Sverige! sista tiden jag har att spendera med min familj på ett helt år!!! Imorgon ska jag lägga ner det sista i resväskorna och bara njuta av livet, njuta av Sverige!
 
Jag skrev ju förut om min fankastiska plan med packlistor och så. Jag kan tala om att det funkade inte alls!! Jag har bytt system helt! Jag lade först fram allt till handbagaget och packade det (allt fick plats i min lilla handväska) och sen lade jag fram alla kläder och saker som jag viste att jag skulle ha med mig. Jag lät sedan allt ligga framme i några dagar och kollade på det och kom på saker som behövdes som jag inte tagit fram med även saker som jag lagt fram som var onödiga! typ som ett par byxor som jag helst inte andvänder! sen prov packade jag och det vägde 23,5 kg och det fick väga 23 panik!!!! några saker måste bort. Jag tog bort onödiga saker, köpte vakumpåsar för kläderna och provpackade igen 23,3 kg. Men va?! Sen kom snilleblixten Jag kan packa allt för camp i mitt handbagae (har en liten resväska som handbagage) testade att packa så och då: Handbagaget vägde 8,5kg och stora väskan 19.2 perfekt! så blir det alltså och då behöver jag dessutom bara en sak i stora väskan när jag kommer till camp och det är nessesrän och det är skönt att slippa packa up båda väskorna på camp!
 
Det var väll typ allt förutom att jag vill inte vänta en dag till jag vill åka imorgon bitti istället!!! men jag får försöka njuta ändå även fast jag helst vill ge mig av! :D 
 
 
 
 
"packing you life into a suitcase" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0