Nu då!

Ja, jag skrev inte i går som jag sa att jag skulle men men. I onsdags var jag på skolregistrering ch det gick väll bra! :) 
¨
Detta är då min skola :D
Jag har A-dagar och B-dagar i skolan och för er som inte vet vad det är så betyder det typ att jag har 8 olika klassser/ämnen. 4 varje dag så har man samma schema så går det varannan dag liksom 
T.ex. 
Måndag A
Tisdag B
Onsdag A
Torsdag B
Fredag A
 ja ni fattar .... hoppas jag!
 
Dom klasser som jag har är i alla fall 
algebra 2, PE (idrott), Human Anatomy and Physiology, guitar 1, Drama 2, US History 11, English 11
sen behöver jag göra en audition för musical theatre. Och om jag inte kommer med i Musical theate så kommer jag ha exploring world cultures. 
lite skol material 
 
i övrigt så händer det inte så mycket jag går mest och väntar på att skolan ska börja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0