Nu är tid på ambassaden bokad!

Japp! nu har jag bokat tid på amerikanska ambassaden! så torsdag den 16 maj så beger jag mig till amerikanska ambassaden i Stockholm för att söka visum! Det verkar som om har haft ganska tur då jag fick tid så snabbt (om 16 dagar) alltså typ två veckor! Det ända jag behöver fixa nu är att gå till banken och få orginalkvittot på betalningen påskrivet så det får väll jag och mamma se till att göra i helgen! 
 
inget nytt från EF än, tänkte ringa igen på torsdag ifall de inte har hört av sig för då har det gått mer än en vecka sedan jag ringde sist och frågade.... jag blir så frustrerad har väntat nästan 3 veckor nu sen de sa att det skulle ta en vecka innan jag fick mer info om min placering... men ef är inte så bra på det här med att hålla tider uppenbarligen! 
 
Aja hoppas alla har en trevlig valborgsmässoafton! själv ligger jag hemma i sängen och är sjuk. Blev det efter prep. weekend men det är skumt för jag har pratat med typ 3 eller 4 andra EF-studenter som har varit på lägret i helgen och även dom har blivit sjuka, hmmm vad har EF gjort med oss egentligen O.o? 
jag tänker alltid på madiken när det är valborg  :) se och njut :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh jag älskar Madicken! Såg hela <3

Svar: Haha... åh vad kul! :D
Rebecca

2013-05-30 @ 18:42:24
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0