Måndag....

Jahapp då var lovet slut då.... *suck* jag orkar verkligen inte gå i skolan, och det är faktiskt inte för att det är tråkigt eller så utan för jag känner för att jag inte orkar fokusera på flera saker samtidigt. Jag har blivit jätte fokuserad på gympan under lovet efter som jag inte har behövt tänka på så mycket annant :D och dessutom efter som jag kollat på Make it or break it. seriöst bästa serien jag någonsin sett!!!!!!! har sett tre säsonger på tre dagar alltså 48 avsnitt varav varje avsnitt är ca.45 min alltså 36 timmar på tre dygn (jag vet jag är besatt) men jag älskar serien!!! 
 
kul inlägg det här vart då men men
 
lite konstig trailer men ändå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0