Söndag 19 januari 2014

Det är ett nytt år jag her inte bloggat tidage i år även om januari snart är över.... har inte haft tid eller motivation. 
Jag köpte en ny mobil i julas för er som inte visste det Iphone 5s, jag är jättenöjd än så länge! 
 
Har varit nere i Las Vegas sedan i torsdags och tävlade med gympan på en tävlig som heter lady luck, det är en jättestor tävling med 1000-tals gymnaster från hela USA, från Canada, Mexico och Austalien!! 
Jag vart inte jättenöjd med min insatts men får se den som en erfarenhet. Tävlade bom den här gången också för första gången. Fick ett fall när jag skulle kört hjula-hjula så ramlade jag eter första hjulningen och fick min kombination borttagen. Så fick en poäng på 7.65 något sånt. Sen i Fristående tog jag ett steg utanför linjen efter mitt första tumbling pass vilket stal en hel del poäng och i hopp/bord så gick det väll sådär var lite för krummad och kom in fel på mitt andra hopp men här kommer filmer från det i alla fall. 
  
 
Nu har tävlingssäsongen satt igång också ska tävla på Gem-state i Boise nästa helg. Sen kommer Bronco i februari...osv....

Kommentarer
Postat av: Joanna

Har du hållt på med sånt här hemma i sverige också? Helt sjukt duktig!!

Svar: Hej jonna, Ja jag har hållt på med gymnastik så got som hela mitt liv. Hemma i Sverige har jag kört truppgymnastik vilket är ganska annorlunda då man tävlar i lag och inte individuellt och vi har 3 grenar istället för 4 så när jag kom hit för nästan 6 månader sedan så hade jag aldrig kört barr eller bom, aldrig varit ensam i ett fristående eller kört bord med en stratum bräda istället för en trampett. Så ja både ja och nej har kört gympa men inte sån här gympa ;) och tack! :D
Rebecca

2014-01-20 @ 13:31:31
URL: http://joanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0