Söndag

Då var det söndag igen! ännu en vecka har alltså rullat förbi. Den här veckan har varit ganska bra! Måndag, tisdag och onsdag var som vanligt! skola 8.35-15.35 sen gympa eller color guard. vet inte om jag berättade att jag har gått med i skolans colorguard team. color guard är typ flaggor man macherar med skolbandet på typ fotbollsmatcher
 typ sånt här fast, detta är då inte vi och det är lite skumt!
 
så i alla fall tränar detta 2 gånger i veckan och gympa tre gånger i veckan + kyrk aktivitet 1 gång i veckan. 
så om jag tyckte att det ver mycket förut så är det mer nu! 8glöm då inte att man har läxor i typ varje ämne varje dag). Så ja.
 
Men denna vecka var annorlunda. hade inte skola torsdag eller fredag för alla lärare hade lärarkonference eller nåt. så torsdag gjorde jag typ ingenting förutom träning på kvällen och sen på fredagen hade jag långträning med color guard i två timmar hemma hos en av oss. Vi ska nämligen vara med i homecoming paraden på fredag!'
 
Sen igår var jag hemma och kollade på general conference. det är en kyrk grej för mormoner då dom kollar på en stor conference som är i Salt Lake City i Utah. Så det är 4 delar totalt 8h lång . Vi kollar på den hemma live via internet. Det är olika gubbar mest som står och pratar om olika saker ganska interessant. Nu är det bara ca.30 min kvar på den sista delen så det är ganska skönt också. 
det ser ut typ såhär gubbar som står och pratar helt enkelt.  det är alltså vad jag har gjort idag också + pluggat för dom gör typ anteckningar  av vad dom säger så jag spenderar tiden med att plugga istället medans jag lyssnar. 
 
igår kväll efter middagen så var jag på bio för första gången i USA. vi kollade på monster university den var jättebra! ( monsters inc 2). 
 
Sen smsade jag med en kompis igår också och hon frågade mig om vi skulle gå tillsammans till homecoming dance då ingen av oss fått någon date :( men så nu måste jag hitta en klänning att hyra (ja jag hyr en för dom är svindyra) innan lördag så mindre än en vecka! så vi får de hur det går då! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste lägga upp lite bilder ifrån balen här, på fb eller instagram. Vi vill ju se ju! Hoppas du inte sliter ut dig för mycket när du har så mycket att göra!

2013-10-07 @ 07:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0