Nu är snart stressperioden över...

Snart är alla uppsatser inskickade, alla prov färdigskrivna och alla inlämningar klara nu är det bara två veckor till att sattsa sen kan jag slappa i skolan och bara ha det roligt och lägga allt fokus på gympan och och USA!!! Jag kan snart säga att det är sommarlov... 25 dagar kvar att uthärda, men det kommer jag klara. Och tänk sen har jag gått ut ettan första året på gymnasiet är avklarat och jag kan sikta mot mitt nästa år på hillcrest highschool i Idaho i Ammon. 
 
Jag har fått kontakt nu med välkomstfamiljen. Först var det lite krångel med att mail-adressen som jag fått till dem inte funkade men nu idag har jag skickat och fått medelanden från min värdpappa på Facebook. Han verkar jättetrevlig och social. Dessutom ser han väldigt amerikansk ut :) 
 
Placeringen känns mycket bättre nu än när jag fick den. Då ahde jag alldeles för mycket annat och tänka på och var inne i en nedåt period då jag inte var lika taggad på att åka... men nu börjar det gå uppåt igen och det känns nästan overkligt att det ska bli av att det inns en familj som väntar på mig. Det är helt sjukt egentligen. 
 
Sen är jag jätte glad för min kompis skull som också fått sin familj och placering nu! Hon ska till Indiana! 
 
Så nu har alla mina närmaste kompisar och jag fått placering, vi ska till:
-Oregon
- Idaho
-Louisiana
-Indiana 
 
det är kul för all kommer ha så olika upplevelser som vi sedan kommer kunna prata om! 
 
 
 
Tack dessutom för att nu fortfarande kikar in det gör mig glad även om jag mest har bloggen för att kunna kolla tillbaka på det senare för att komma ihåg hur det känndes. 
 
Jag har varit på Amerikanska ambassaden nu också i torsdags begav jag mig halv 7 tog jag och pappa bilen in mot stan. Vi var för tidiga så vi var framme redan kl. 7 men det var ganska bra för då hamnade jag först i kön och behövde bara vänta en kvart för att komma in. Jag var klar redan vid halv 9 så det gick över förväntan fort. Men det var bra för jag var tvungen att hinna tillbaka till skolan för att ha nationella muntliga i engelska, men jag han i god tid. 
 
den här gympa hallen ligger dessutom 15 min från huset med bil!! jag kommer nog kunna hålla på med gympan i USA också!! ÖVERLYCKLIG!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0