Hejsan hoppsan

Tänkte bara dela med mig till alla intresserade att på träningen körde jag två nya varv till hård/tävligs-landning *trum-virvel*
Pik-handvolt-540
Pik-rondat-flickis-360 (har kört det förut men inte till hårt sen jag stukade foten i höstas).

Så nu är jag ganska glad och kan somna med ett leende på läpparan :D

sen så har jag "tjuv-startat" på ett skolprojekt som vi ska börja med efter lovet :) jag vet är lite över ambitiös men jag fick insperation så jag körde på... Och om det är någon i klassen som läser detta så sno inte min idé för då så blir jag arg haha... nej men sno den inte för är fett stolt som kom på den :) I ek (estetisk kommunikation) så ska vi gestalta en historisk person som vi jobbat med på historia. Jag har jobbar "med" August Palm så nu har jag skrivit om texten på en låt och ska göra en musikvideo ;) hihi tänkte vara lite cool och ha versta idéen redan när vi ska börja ;)

Aja sov gott alle sammans <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Svar: Ja det är ju hur kul som helst! Tack! :D Jag vet tyvärr fortfarande inte var det är någonstans vilket är sjuuukt irriterande!! Nu vet jag ju att jag nästan har en placering. Tidigare hade jag liksom distansierat mig till allt det här för att inte få upp mina förhoppningar... Aja, det kommer väl snart :) Du får nog också snart ska du se!

2013-03-24 @ 23:46:56
URL: http://niemeyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0