Förbereder mig både fysiskt och psykiskt

Hej hoppsan! Varje dag nu går ut på att jag funderar på resan, packning, vad som måste göras vad jag måste köpa innan jag åker vad jag inte ska köpa. Ladda över bilder, filmer. Skriva ner recept och ja... jag förberder mig helt enkelt för att lämna landet :P 
 
Idag har jag städat mitt rum kollat över hanbagage packningen lite bätte! och nu har jag även köpt en ny handväska då min andra gick sönder eller den har varit trasig i typ ett halv år! men den nya väkan förvänar jag mig inte heller så mycket av hehe... jag köpte den utanför Willys för 40:- haha... så den lär väll inte heller hålla så länge men det var inte meningen heller utan jag behöver bara en handväska under flygresan sen kan jag fixa en bättre senare! Jag har nämligen kollat upp vad man får ha för handbagage om man åker economy-class med icelandair. Och det är 1 väska på 10 kg samt en mindre personlig ägodel (t.ex. handväska, datorväska etc...) så jag INTE  ha min EF-väska som handbagage utan min röda lilla resväska och min handväska så att jag har mina saer tillgängliga under flygresan, det är så krångligt att öppna en resväska (även om den inte är så stor) inne i en flyg-kabin. 
 
 
 
Så handbagage har varit mitt fokus idag samt städa och klippa gräset inför imorgon då jag ska ha avskedskväll middag/fika för släckten! kombinerat med födelsedagsfirande av pappa.  Så därför kommer nog morgondagen bestå av att fixa inför kvällen genom att baka,städa etc... 
 
Sen kommer jag nog inte blogga under helgen för jag och min bror ska till mormor och morfars landställe. Vi ska åka till sala-sivergruva, äta middag och mysa :) 
 
Nu närmar de sig!! 
13 dagar :D :D :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Tack vad snäll du är och himla roligt att du gillade den! :) Oh herregud, TVÅ VECKOR, det är ju verkligen sjukt hur fort tiden har gått och sjukt att våra utbytesår verkligen börjar snart!!!

Men gud vad roligt i alla fall (det är ju trots det här man har väntat och längtat och betalat för), ska definitivt läsa din blogg nu när du kommer till USA. Jag tror (och hoppas) att du också kommer få ett riktigt bra år! :D

2013-07-12 @ 20:17:43
URL: http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0