Det svänger snabbt och jag får panik...

Igår skrev jag om att jag var inne i en nedåt period :( men idag har det vänt!!! :D Jag har nämligen haft mitt släckt-kalas idag (efter som jag fyllde 16-år i måndags) Sweet 16 ;)
 
I alla fall det känns verkligen som om jag bara vill ge mig iväg nu!!! (haha... fast jag inte ens har någon familj) men jag känner mig så redo! Några av presenterna (nästan alla) var saker som hade med Usa och göra! 
En bok på engelska om Svenska traditioner som jag nog kommer ge till min värdfamilj :) 
 
En resväska som är precis så stor att man får ha den som handbagage :) 
 
En tom bok/foto album som jag ska fylla med bilder från Sverige typ på min familj, kompisar och sånt :) 
det står på : "Fyll med minnen och ta med och visa till USA eller fyll med minnen och ta med hem." <3  
 
Efter som jag har fått allt det här så känner jag mig bara as taggad på att sticka nu!!! bara lämna allt gympan, skolan, familjen, vänner (ALLT) :D  det låter kanske konstigt men jag är i alla fall jätte taggad!! 
 
Sen undrar ni kanske varför jag har skrivit att jag har panik?! och det är för att jag håller på att göra filmen som jag ska ladda upp på min MyEf sida. Och det är typ OMÖJLIGT!!! Hela tiden när jag ska filma så säger jag ehm... hela tiden eller skakar kameran eller ser ut/ pratar som om jag är på begravning :( så det här är typ omöjligt! :(( men vi hoppas att det löser sig imorgon :)
 
nu ska jag sova! natti natti :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0